Queixas veciñais pola mala xestión das festas

O BNG-Asembleas Abertas de Culleredo está a receber numerosas queixas da veciñanza de Vilaboa polos resultados das festas de Vilaboa e pola preocupación existente de cara ás do Burgo, mostra da escasa confianza nas promesas feitas recentemente polo Goberno Municipal.

Ler nova
O BNG solicita mellorar a xestión dos eventos en espazos públicos

Culleredo debe avanzar nunha regulación que dea claridade aos procedementos de contratación de eventos en espazos públicos, garantindo a igualdade de oportunidades e tamén, en todo caso, a seguridade e as condicións de hixiene tanto para as persoas que acuden aos eventos como para o conxunto de veciños e veciñas.

O Concello debe tamén ter unha maior implicación na organización das festas populares, que nalgún caso derivaron a un modelo de festas de macrobotellón, todo o contrario do que a administración municipal debe fomentar.

Ler nova
O BNG presenta alegacións á ordenanza de terrazas

O novo texto incorre en incongruencias e falta de claridade en varios apartados, só sirve para botar unha cortina de fume sobre o nulo control do cumprimento da ordenanza actual.

Na súa elaboración prescindiuse da opinión dos Consellos de Participación Cidadá, que deberían ser os órganos onde se debatan este tipo de normas para que os veciños e veciñas fagan as súas achegas, resgatándoos da burocratización na que están sumidos polo Goberno Municipal.

Solicitamos o cumprimento da Lei de Memoria Histórica

O BNG-Asembleas Abertas impulsou unha moción conxunta cos grupos municipais de Alternativa dos Veciños, Marea Veciñal e a concelleira non adscrita, solicitando o cumprimento da Lei de Memoria Histórica, eliminando aquelos restos que, 40 anos despois, aínda quedan á vista e supoñen exaltación da sublevación militar e da represión da ditadura.

O BNG demanda responsabilidade do Goberno Municipal

Todos os anos o Goberno de Culleredo repite as mesmas excusas, sen que se aprecien melloras no control da limpeza dos soares nin no control das distancias ás casas de plantacións de especies que axudan a propagar o lume.

Pola súa parte AENA ten requirido ao Concello a corta de árbores na zona de afectación do aeroporto. Que se ten feito con respecto a isto?

As autoridades deben tomarse en serio as súas responsabilidades.

Solidariedade co pobo portugués

O BNG-Asembleas Abertas de Culleredo manifesta a súa solidariedade co pobo portugués ante a traxedia provocada polos incendios forestais. O voceiro nacionalista fai fincapé na necesidade de que a Administración asuma o exercizo das súas competencias, reforzando a prevención á vista dos anuncios de aumento progresivo das temperaturas.

Ler nova
O BNG pide mellorar o mantemento e seguridade dos espazos públicos

Son constantes as queixas que chegan ao BNG despois de ser transmitidas ao Concello sen este dar calquer tipo de resposta.

Hai desperfectos que levan anos esperando a súa reparación mesmo despois de ser esta anunciada con carácter urxente, como é o caso do Paseo do Río Trabe.

Fronte a este abandono, o anuncio anual de superávit por parte do Goberno Municipal non é mais que a mostra do seu propio fracaso

Ler nova
Reunión para avanzar na convivencia cotiá coas mascotas

Nas recentes reunións dos Consellos de Participación revelouse como unha preocupación recurrente, pola xeración de suciedade e de situacións de conflictividade. BNG-Asembleas Abertas de Culleredo reuniuse con representantes veciñais e de asociacións protectoras de animais para elevar un texto de consenso.

A creación de pipicáns incorporouse ás cláusulas para o novo contrato de Limpeza Viaria a iniciativa do BNG, pero a súa tramitación está paralizada dende o ano pasado.

Ler nova
Protestas polo funcionamento dos semáforos en Vilaboa

Despois de dirixir as súas queixas ao Goberno Municipal, manifestan que nin recibiron contestación nin se resolveron os problemas denunciados na estrada N550, unha vía que é titularidade de Fomento aínda que o seu transpaso ao Concello anunciose en repetidas ocasións, e é obriga deste interesarse pola seguridade dos seus veciños e veciñas ante quen corresponda.