Asemblea Aberta no Burgo

O martes 19, ás 20.00h., terá lugar no Burgo, na Sala de Vídeo do Edificio de Servizos Múltiples, unha Asemblea Aberta do BNG de Culleredo, para analizar cos veciños e coas veciñas a situación actual do noso Concello e dar conta do traballo feito nestes últimos meses.

O BNG lamenta a actitude do Alcalde de Culleredo cos ruídos da AP9

Tras anos facendo oídos xordos ás demandas veciñais trasladadas polo BNG, o executivo municipal só reacciona cando a Xunta, na Avaliación Ambiental do novo PXOM, establece limitacións ao desenvolvimento construtivo de diversas áreas por superarse nelas os niveis de ruído establecidos.

Ler nova
O BNG reclama a ampliación das beirarrúas na ponte do tren do Burgo

Os votos en contra do PSOE e a abstención da Marea, PP e Cs impiden a aprobación dunha moción que demandaba a ampliación das beirarrúas na ponte da rúa Alfonso VII.

En xuño de 2016 o Alcalde comprometérase a estudar esta petición, pero a día de hoxe nin sequera os outros membros do Goberno Municipal parecen saber nada do asunto, xa que é "unha cuestión que leva persoalmente o Alcalde".

O BNG demanda información completa do PXOM

A información facilitada polo Goberno Municipal en outubro non incluía nengunha das modificacións con respecto á aprobación inicial de 2013.

Ao comparar esa información coa Memoria Ambiental comprobamos que existen numerosas discrepancias, como un ámbito da Zapateira que aumentou 120.000 m².

Dada a complexidade e a cantidade de información a analizar solicitamos asistencia técnica na sesión constitutiva da Comisión Especial do PXOM que se celebrará este mércores día 30.

Ler nova
Convocada a comisión de seguimento do PXOM

Cando xa pasou máis da metade do mandato, e trala petición feita polo BNG, o Goberno de Julio Sacristán convoca a Comisión Especial do PXOM.

A convocatoria non prevé a asistencia técnica do Servizo de Urbanismo nen do equipo redactor do Plan, tal como tamén se solicitara, dada a complexidade dos asuntos a tratar.

O BNG demanda melloras no Camiño Inglés

O BNG reclamou no Pleno un maior impulso polo Concello do Camiño Inglés, por ser un elemento patrimonial, cultural, turístico e económico que precisa ser posto en valor.

Tono Chouciño chamou a atención sobre o abandono no que se atopa o treito e a falta dunha sinalización informativa dos lugares de interese polos que pasa.

É contradictorio que o Goberno Municipal pretenda ingresar nunha Asociación de Concellos do Camiño sen saber a súa utilidade e cando aínda ten múltiples eivas por abordar no treito que transcorre por Culleredo.

O BNG pide claridade ao Goberno Municipal na tramitación do PXOM

Dous días despois do Pleno os responsabeis municipais comunican pola prensa novidades sobre o PXOM que poderían e deberían ter sido expostas nese Pleno ou nas Comisións Informativas, xogando ao obscurantismo mentras hai 1100 alegacións de veciñas e veciñas de Culleredo a agardar por unha contestación dende hai 4 anos.

Ler nova
Queixas veciñais pola mala xestión das festas

O BNG-Asembleas Abertas de Culleredo está a receber numerosas queixas da veciñanza de Vilaboa polos resultados das festas de Vilaboa e pola preocupación existente de cara ás do Burgo, mostra da escasa confianza nas promesas feitas recentemente polo Goberno Municipal.

Ler nova
O BNG solicita mellorar a xestión dos eventos en espazos públicos

Culleredo debe avanzar nunha regulación que dea claridade aos procedementos de contratación de eventos en espazos públicos, garantindo a igualdade de oportunidades e tamén, en todo caso, a seguridade e as condicións de hixiene tanto para as persoas que acuden aos eventos como para o conxunto de veciños e veciñas.

O Concello debe tamén ter unha maior implicación na organización das festas populares, que nalgún caso derivaron a un modelo de festas de macrobotellón, todo o contrario do que a administración municipal debe fomentar.