Concelleiros

(Malpica, 1966)

Concelleiro e Portavoz do BNG de Culleredo

Tono Chouciño

Casado e con 3 fillos, leva máis de 20 anos vivindo en Culleredo, primeiro en Fonteculler e actualmente no Burgo. Diplomado en Ciencias Empresariais, traballa como Informático na Xunta de Galiza.

Ten participado e colaborado social e sindicalmente en diversas iniciativas, o que o levou a entrar en contacto co BNG de Culleredo e, finalmente, aceptar a proposta de encabezar a candidatura do Bloque Nacionalista Galego no noso concello.

"Cando viñemos vivir a Culleredo a miña filla máis vella tiña uns meses e foi á escola infantil A Tartaruga, da que teño un grato recordo. Botei 10 anos visitando ese centro a diario e fun vendo como o crecemento demográfico de Culleredo non tiña correspondencia coas prestacións aos veciños, primeiro de Escola Infantil, despois de Escolas de Primaria, e máis tarde de Institutos. Tamén se pode dicir o mesmo doutros servizos: Centro de Saúde, Bibliotecas... Culleredo pasou de 13.000 habitantes nos 80 aos 30.000 actuais e as infraestruturas e servizos non o fixeron ao mesmo ritmo nin de lonxe. O resultado é un Concello que quedou atrás si o comparamos co resto da comarca.

Coa implicación dos veciños e das veciñas, coa súa participación no bo goberno do noso Concello, seremos quen de cambiar Culleredo e convertelo nun modelo a imitar, como xa sucede con outros concellos que no seu día confiaron no BNG, como Allariz, Pontevedra ou Ribadeo, e que hoxe son referentes, incluso a escala mundial, de bo facer e de traballar para mellorar a vida da súa xente."

As persoas que formamos parte da candidatura do BNG de Culleredo comprometémonos a demostrar día a día que nen os políticos nen as formas de facer política son todas iguais. Porque vivimos a pé de rúa este momento difícil para a maioría social deste país e deste concello. Porque en Culleredo chegou a hora de soltar lastre e coller os remos para chegar a bo porto.

Beatriz Pérez Mosquera

(Culleredo, 1969)

Concelleira do BNG de Culleredo

Beatriz Pérez

Bea Pérez naceu e medrou en Vilaboa, parroquia de Culleredo que viu transformarse nas últimas décadas. Técnica Superior de Son, traballa no Consello da Cultura Galega e é responsábel do Arquivo Sonoro de Galicia. Bea conta coa experiencia de ter sido Concelleira de Mocidade e Voluntariado do Concello de Culleredo entre 2007 e 2011.

A súa participación na vida social e cultural de Culleredo é dilatada, traballando de maneira activa na organización de programas de dinamización xuvenil como fundadora e presidenta da Asociación Xerfa, así como doutras moitas actividades culturais e deportivas. A súa faceta musical, que ten desenvolvido nos últimos anos como Bea a de Estrella, tena levado a publicar o seu traballo como compositora e cantautora nun traballo que ten presentado en diferentes localidades de toda Galiza.

"Traballar para as veciñas e veciños do meu concello é a honra máis grande que unha persoa pode ter."

Gonzalo Méndez Mosqueira

(Culleredo, 1986)

Concelleiro do BNG de Culleredo

Gonzalo Méndez

Gonzalo Méndez é veciño da Corveira, lugar de Vilaboa onde naceu e medrou. Licenciado en Historia e Ciencias da Música, ten desenvolvido a súa traxectoria profesional no sector da Xestión Cultural.

Gonzalo ten traballado na dinamización da mocidade cullerdense a través da organización e participación en diferentes actividades culturais.

Tras varios anos de experiencia na xestión pública local na Comunidade de Madrid, trasladouse a Nova York, nos Estados Unidos, onde se titulou nun Master in Arts Administration pola Universidade de Columbia, como bolseiro da Fundación Barrié de la Maza.

"Ao meu regreso dos Estados Unidos, doeume ver que nada no meu concello, na miña parroquia, tiña mudado ou mellorado nos últimos 5 anos. Onde foi a riqueza de Culleredo? A que se dedicaron os nosos impostos? Culleredo é un lugar cheo de posibilidades, cunha situación inmellorable, pero que ten sido víctima da indefensión por parte dos seus responsábeis políticos, que non teñen defendido á súa veciñanza. É o momento de transformar Culleredo e poñeo ao servizo das veciñas e veciños".

Xabier Fernández-Villarrenaga Vázquez

(A Coruña, 1972)

Concelleiro do BNG de Culleredo

Xabier Fernández-Villarrenaga

Xabier Villarrenaga é veciño de Orro dende hai máis de 10 anos. É Licenciado en Educación Física e traballa como profesor de secundaria na Xunta de Galicia; conta con varias publicacións sobre a docencia e forma parte do Grupo de Traballo de Docencia do Colexio Oficial de Licenciados en Educación Física.

Durante anos estivo traballando no tecido asociativo veciñal como presidente da Asociación Cultural e Veciñal de Orro e foi impulsor de accións encamiñadas á mellora dos servizos no rural tales como a construción dun instituto de secundaria que elimine o agravio comparativo no acceso á educación que teñen as familias do rural, ou unha iniciativa lexislativa popular que propón a eliminación da fenda dixital nas parroquias rurais do Concello.

“Dei o paso á política de partido para tentar loitar pola xente do noso concello dende dentro, despois de comprobar que a veciñanza é sistematicamente silenciada e marxinada polo equipo de goberno duns procesos que deberían ser transparentes e participativos.”