TRANSPARENCIA

O Concello de Culleredo é un cascarón baleiro

Cantos veciños van poder asistir aos Plenos ás 13.30h.?

Cantos membros da oposición van poder conciliar os seus traballos coa representación na Corporación?

Que proxectos soportan o pase de 4 a 6 dedicacións absolutas e de 1 a 4 dedicacións parciais?

Que novas funcionalidades se buscan creando 3 postos de confianza con cualificación de alto nivel e retribución, a maiores de subir as retribución ás 2 secretarias do alcalde?

Por que se reducen as comisións informativas de 6 a 3?

Viraxe obscurantista do goberno do PSOE de Culleredo

O BNG amosa a súa preocupación pola deriva que amosan as primeiras decisións do novo goberno de Culleredo, que auguran a intención de José Ramón Rioboo de aproveitar a súa maioría absoluta para erguer un muro de obscurantismo na xestión municipal.

Así o dá a entender a súa pretensión de trasladar os plenos municipais ás 13.30h., abandonando o horario das 20.30h., o que dificultará enormemente a asistencia aos mesmos do público que poida estar interesado nos temas a tratar en cada sesión e das persoas que forman parte da corporación e que non dispoñen de dedicación exclusiva, como é o caso da oposición.

Para o BNG de Culleredo isto é un paso atrás moi importante nos dereitos de información e de participación da veciñanza nos asuntos públicos municipais, máis propio de partidos da extrema dereita que de un partido que se di de esquerdas.

O voceiro do grupo municipal do BNG, Tono Chouciño, amosou o seu malestar polas maneiras amosadas neste inicio de mandato polo goberno en funcións. "Tivemos que enterarnos do reparto de responsabilidades a través da prensa e agora atopámonos cunha proposta de horarios que busca dificultar o noso traballo e impedir a asistencia de público aos plenos. Esta actitude non predispón para chegar a acordos a ningún nivel. Parece que o Sr. Rioboo ten moito que ocultar e pretende pasar o rodillo, pero o noso compromiso de botar luz sobre a xestión municipal e democratizala segue intacto e nese sentido continuaremos a traballar."